Sep 18, 2009

Salam Aidilfitri...



Salam Aidilfitri aku ucapkan untuk semua yang menyambutnya. Ampun maaf kalau ada salah silap sengaja ataupun tak. Raya ni aku just sambut kat serdang, takde plan nak pergi memana pun. Bangun pagi, makan apa patut pastu tengok tv sambil merehatkan otak dan badan. Aku dah bercadang nak menutup pintu umah. Haha. Malas nak melayan bebudak yang datang. Biarlah. Aku bosan tahun ni. Titik!
Dalam hidup ni, aku jarang meminta. Kadang benda yang aku dapat ni pun sebab orang nak bagi aku, bukan sebab aku yang mintak. Aku takut kalau² bila aku mintak, tak dapat. Lagi satu, kalau aku mintak pun, sekali jer. Kalau tak dapat, aku takkan mintak untuk kedua kali. Dengan sesiapa pun, macam tu la perangai aku, even dengan ma dan papa aku dan orang² sekeliling. Biasalah. Tak semua benda yang kita nak tu kita akan dapat. Untuk Aidilfitri ni, ada satu wishlist aku yang tak tercapai. Biarlah. InsyaAllah ada rezeki aku nanti, even tak tahu bila. Dan untuk Aidilfitri yang bakal menjelang ni jugak, aku berharap sangat aku akan bahagia, walau dengan cara aku sendiri.

Semoga kamu semua juga akan berbahagia...

3 comments:

CintaDalamHati said...

Setiap orang akan berbahagia walau dengan cara tersendiri.. Pasti akak juga akan bebrahgia 1 hari nanti..

dk n co said...

pasti akan ada kebahagiaan apa lagi bila melakukan pernikahan..kita siap kok melayani pemesanan untuk kebutuhan pernikahan seperti undangan dan lain2

setiakasih said...

salam.. kenapa sampai beitu sekali...
rayakan untuk rapatkan ukhwah?
sunnatullah..
gmana kalu sudah menikah.. nga' kasian sama anak2 kecik .. mau jawabin apa..
'ya bu.. meraikan lembaran gmana?'