Dec 27, 2007

Ferrero Rocher Ataw Apollo Roka ^_^


Di suatu malam yang hening, ada 3 beradik sedang melepakkan diri di atas katil si kakak yang baik hati.. Tiba-tiba datang seorang budak kecik, adik mereka² ini ^_^
Adik : Weyhh.. Kawan papa bg cekelat laa..
Kakak 1 : Cekelat apa? Bak mai nak tgk!!
Kakak 2 : Wahh cekelat ferrero laa..
Kakak 3 : Hahahah... Ye ke ferrero? Ntah² apollo roka...
Ngeee~~~
Kesudahannya si kakak 3 tidak sempat menikmati cekelat ferrero yang dikatakan apollo roka itu.. Haih!! Bukan rezeki la kan? Kan? Lain kali siasat bebetul dulu. Padammuker!
~~~ Adakah saya telah sembuh dari kesakitan yang saya alami? Tidak! Saya semakin sakit dari hari ke hari dan sekarang saya sedang mengumpul segala kesakitan. Semoga nanti, saya bisa meninggalkan segala kesakitan itu bersama 2007 yang akan berlalu... Pergilah. ~~~

4 comments:

fat said...

sakit apa?

Anonymous said...

i'm here to make u happy..
kdg2 kesakitan la yang menguatkan kita..so aku nk ko trus kuat biar mn pn sakit yg ko rasa saat ini..ann insyaAllah akan ada juga kebahagian tuk ko satu hari nnt.. cuma ko jgn la putus asa eh..syg ko... aku~yg nakal tp comel~

Cik Ann said...

gadis : sakit jiwa.. hakhak :P

yang nakal : thanx bebanyak... kalo nak bg aku lagi hepi, sila belanja mekdi :P

Anonymous said...

mekdi tu natang yg berak tepi jalan kaaa...??? aku~yg nakal tp comel~