Dec 10, 2007


Hari sabtu merupakan hari bekerja bagi saya. Belum berkesempatan untuk menghabiskan bacaan novel ayat² cinta karya penulis di atas. Tapi saya hanya ada printing version a.k.a penjilidan sendiri :D Sebenarnya sudah agak lama saya memeram novel ini di dalam laci. Mungkin belum ada mood nak membacanya tapi lepas tgk prebiu filem yang diadaptasi dari novel ini, saya tertarik... Dan semalam saya hanya memerap di dalam bilik untuk menghabiskan bacaan novel ini. Sementelah mood saya juga kurang elok jadi sebaiknya saya hanya membuat hal saya sendiri tanpa perlu penglibatan orang lain. Sepertinya gejala Perangai Mental Sengal a.k.a PMS saya sudah mula menyerang. Dalam waktu² begini, saya tidak mengharapkan kehadiran sesiapa.. Biarkan saya bersendirian... Saya berjaya menghabiskan bacaan malam semalam. Puas hati dengan jalan ceritanya... Pengorbanan seorang isteri terhadap suami yang dicintai. Bukan semua isteri boleh berkorban sedemikian... :)
Semalam masa lepak tengok tv dengan keluarga, ada bulu mata yang gugur. Adik menegur, katanya ada yang merindu. Ye ker? Saya teringat pada seorang teman yang pernah mengatakan alis mata saya lebat dan hitam, saya membalas mungkin tiada yang merindui saya barangkali. Jawapan yang mengundang kerutan di dahi.. :D
Nessa - Masih merindui 'kehadiran' seseorang...

No comments: