Dec 17, 2007

Hari Kemingguan...

Sabtu - Plan untuk ke kajang terpaksa dibatalkan atas sebab² yang amat menaikkan amarah saya... Lantas terpaksa ditunda ke hari ahad menyebabkan plan ahad untuk bertemu kawan² terpaksa dibatalkan. Maaf untuk itu... :'(

Ahad - Ke kajang untuk melangsaikan hutang :) Selepas itu saya merayap ke The Mines dengan adik saya. Mencuci² mata yang semakin kelabu ni. Sempat shopping sikit barang untuk saya... Dan saya juga sempat menjamah eskem kegemaran saya, McFlurry =)


Duhai langit di taman hati,
pintaku hanya satu..
Berhentilah menangis..
Aku semakin kedinginan...
Ann - I'm still a big girl in my small world T_T

4 comments:

Akema said...

salam cik annn..
ohohoohh...
g mkn eskrem x ajak...
:(

Cik Ann said...

salam cik bakal puan kema.. hikhikhik.. alololo sowiiii bebanyak ehh kak. len kali akak belanja ann :-"

Akema said...

ohoohh...
ann la kena blanja...
twrn dr akak da expired...
kekekeke :P

Cik Ann said...

ceitt apa kes lak expired? takmo!! majuk ahh ngan kak akma :-"