Dec 4, 2007

Tembak-menembak a.k.a Missed Call ^.^



Missed call.. Dulu main missed call tu dah jadi rutin harian saya. Masa bercinta dulu, missed call setiap hari tu wajib. Bagi saya, missed call adalah salah satu cara untuk bagitau seseorang yang kita sedang mengingatinya. Aneh ke? Mungkin ada yang menganggap missed call tu mengganggu. Setiap orang punya tanggapan yang berbeza. Saya pernah bertekak dengan mantan kekasih hanya kerana dia lupa untuk missed call saya setiap pagi. Missed call ibarat ucapan selamat pagi untuk saya dan sebagai tanda saya sedang diingati. Dirindui barangkali :)... Jadi kepada sesiapa yang kadang menerima missed call dari saya, jangan marah yer. Itu tanda saya sedang merindui anda. Dan sesiapa yang tidak mendapat missed call bukan bermakna saya melupakan kalian, cuma mungkin keadaan yang tak mengizinkan. Takut mengganggu :)

Lagi satu kebiasaan yang saya kekalkan, saya suka minta kawan² untuk belanja saya. Walau hanya sebekas McFlurry. Sebenarnya niat saya bukan menginginkan makanan tu. Hanya nak menjadikan alasan untuk bertemu dan percayalah bila tiba saat pertemuan, saya akan melupakan janji itu. Kenapa? Kerana saya ingin menyimpan janji itu untuk pertemuan yang akan datang, mungkin... Sekurang²nya saya masih ada alasan untuk menemui kalian, janji akan tetap kekal sebagai janji atau lebih senang disebut hutang :) Dan mungkin juga saya bimbang seandainya janji itu tertunai, pertemuan itu akan menjadi pertemuan yang terakhir untuk kita. :(

Nessa - Entah mengapa saat ini saya sepertinya merindukan Blues Selamanya dan kalian... T_T

7 comments:

IamYonna said...

hehe..
aneh ke?
of course la tak..
sy pon suke miskol2 org ni..
besh :)
tanda kite ingat org tu..
tp tu la..
xkan la nk miskol smue org dalam list name tu kan..
so..
if x miskol pun..
x semestinya kite lupe :)

Hajar said...

Hmm, i'm not the one yg suka melayan miss called ni, sbb the fact memang akak x berapa suka nak call org except for the important things.
hehe...

tp tu kan cara masing2. terpulang. kalau x miss called org tu pun x semestinya kita lupa. ye tak?

Neway, jgn sedih2 la...:D

Cik Ann said...

yonna : ehehe taw takpe.. tapi sebenarnya ann pun dah jarang nak miskol² ni. dulu jer sengal sampai lawan sape mengalah dulu :D


kakak : takpe.. ann kadang miskol akak bukan nka suh balas :D nak gtaw ann ingat akak jer.. sedih? mana ada sedih. i'm ok :P thanx..

.....picky..... said...

ahahha...ann ku sayam...

naper cam ann xpenah m.col sue jerk....sedehhhhh....waaaa.....

Mazza Homemade Cookies said...

hai..just dropping by..

saya pun selalu buat missed call jugak...kredit kurang

Cik Ann said...

sue : wahahaa.. bukan tak ingat la cayunk.. mungkin sebab tak biasa tembak sue kot :D jangan marah ehh.. nnt belanja ann char kuey tiow kerang >:)


myfisol : hikhik.. paham jer. mungkin tu salah satu sebab saya suka missed call dulu kot.. ngeeee ~~~

aly_eja said...

em...miss col?
eja suker gak miss col org..
tpi meraka aggap...eja cuma mengacau
mreka... :)