Dec 5, 2007

Hujan...


Saat entry ini ditaip, di luar kedengaran bunyi sang guruh menandakan hujan lebat sedang melanda... Langit menangis lagi nampaknya... Hari ini aku memakai baju warna kegemaranku, purple. Aku pernah terbaca di satu blog, purple adalah warna berkabung... Ye ke? Bila diutarakan pada somebody, dia pulak tanya aku bukan hitam ke warna berkabung? :) Walau apa pun tafsirannya, aku selalunya memakai baju warna purple dan oren jika ingin memperbaiki mood aku yang bercelaru. Dan akan memakai hitam bila mood aku dah jatuh menjunam paras negatif :)
Nessa - Andai ku tahu...

4 comments:

.....picky..... said...

anne....

mungkin purple warna therapy anne kot...diff org diff preferences....

Cik Ann said...

yerp... ada kawan ann tu kalo pakai biru memang tak lawa.. mcm tak serasi :D

Mazza Homemade Cookies said...

I like purple...it's a pastel colour..

not too dark or too bright either, relaxing colour..sejuk mata memandang

aly_eja said...

purple...it's cute..
i'm like it....
kak ann..eja lom sempat melihat kak ann pkai bju purple lgi..