Dec 11, 2007

Musim Berhibernasi...


Setelah beberapa hari memikirkan segala persoalan, saya terasa ingin berehat dari dunia blog. Telah tiba musim untuk saya berhibernasi. Mungkin sementara, mungkin... Saya sendiri tidak tahu. Apa yang pasti saya semakin kelelahan dalam meniti perjalanan hidup saya. Dan saya pasti tiada yang akan merindui coretan saya ini.
Saya telah kehilangan saya yang dulu. Saya perlu berpatah balik, mencari apa yang telah hilang. Kekuatan saya semakin mencair, kesabaran saya mulai menipis. Sebelum segalanya menjadi lebih sakit, ada baiknya saya berhenti. Saya terlalu merindukan hidup saya yang dulu. Walaupun tiada sesiapa di sisi, saya mungkin lebih kuat... Tapi saya tidak pernah menyesali apa yang saya perolehi untuk 2007. Saya selalu terbaca, untuk memperolehi sesuatu, kita mungkin akan kehilangan sesuatu yang lain... Mungkin ini harga yang saya harus bayar untuk dapat apa yang saya inginkan.

Teman² Blues :
Terima kasih untuk segala kenangan manis yang sempat kita kongsi bersama...
Kakak pu3 :
Terima kasih untuk segala nasihat. McFlurry tetap dikira hutang :)
Kak Katt :
Awak juga ada hutang dengan saya :D
Kak Ieba :
Nantikan saya yang baru ke? Saya yang baru mungkin lebih menyiput dari sekarang :P
Kak Akma :
Saya akan rindu untuk peluk awak yang kecik tu..
Last but not least, Ankel & Brad...
Terima kasih untuk segalanya... Atas segala nasihat dan dorongan. Ann tetap adik Brad...

No comments: