Dec 31, 2007

Sayonara 2007...


Entri terakhir untuk tahun 2007, tahun yang paling banyak meninggalkan kenangan pahit manis dalam hidup saya.
2007..
Saya jumpa dia...
2007..
Saya juga kehilangan dia...
Singkat kan?
Namun cukup meninggalkan kesan dalam hidup...
Cukup untuk menghilangkan semangat hidup saya...
Saya akui saya terpaksa memulakan segalanya semula berbekalkan harapan yang jua makin menipis...
Bukan mudah..
Memang hidup ni tak mudah kan?
Tuhan uji kita sebab Dia sayangkan kita...
Hanya itu yang saya pegang selama ni...
InsyaAllah Dia sayangkan saya...
Saya hanya berharap 2008 nanti akan membuka lembaran baru dlm hidup saya...
Azam?
Saya sebenarnya tak pernah berazam...
Saya lebih suka membiarkan segalanya berjalan tanpa perancangan..
Bak kata orang, just follow the flow...
Impian?
Saya memutuskan untuk tidak lagi menyemai impian...
Putus asa?
Tidak...
Serik barangkali...
Sakitnya bila impian yang dibina hancur begitu sahaja...
Lagipun dengan hidup saya yang perlu saya format semula ni, rasanya tidak perlu untuk saya punya impian...
Kadang saya merasakan saya tidak layak untuk mengimpikan apa saja...
Haih! Apa² jelah..
Semoga 2008 akan lebih manis untuk saya...
2007 akan tetap saya bawa bersama, mungkin sekadar satu kenangan yang tak mungkin saya ulang kembali...
Pagi tadi saya menghabiskan masa meninjau kembali komuniti yang dulunya meriah sangat, tapi sekarang ni macam kehilangan seri..
Sirna..
Portal dan Forum Hellobebeh...
Tempat yang saya selalu melepakkan diri, menghilangkan kesengalan otak setelah seharian penat bekerja...
Rindu..
Terlalu rindukan kenangan itu T_T
Moga apa yang dibina akan berkekalan...
Buat yang mengenali, minta maaf hujung rambut hingga hujung kaki...
Sayonara ^_^

3 comments:

Anonymous said...

salam lalink..
harap2 tahun 2008 bawa perubahan besar lam hidup kau..moga kebahagian sentiasa jadi milik kau..aku doakan dari jauh moga hidup kau penuh sinar kegembiraan amin ya rabbal alamin...

Cik Ann said...

aaaminnnn...
mekasih cayunk :D

.....picky..... said...

ann....

kau seorang yg kuat...

sue yakin itu..