Dec 28, 2007

Me N Kakak Pu3...


Sajer nak kongsi hasil kerja tangan saya ngan kakak pu3.. Created using the DOODLE IMVironment Yahoo Messenger... Jangan marah yer kakak.. Sebenarnya saya jer yang menyontengnya, kakak sekadar menemankan saya dan jadik tukang gelak. Rambutnya berbelang² tu kakak kata rock kapak.. Hikhik! Anyway thanx kakak... U made my day brighter today cuma ada sedikit sedih bila takleh nak jumpa kengkawan Blues. Huh! Takpelah. Mungkin di lain kesempatan ada rezeki nak jumpa. Miss you all... Selamat berhujung minggu semua :D

6 comments:

Hajar said...

yer, saye yang lukis itu. tapi part kaler oren rambut belah kanan tu je la. Haha..giler sengal paste kat sini :p
neway, moga terus dan terus kuat menghadapi hari2 mendatang k? ;)

*Gambatte ne!(0_o)

Anonymous said...

anne.....

aku turut epi lihat ini gambo....

Anonymous said...

cam muka sue lak hahaha.. ~aku~yg nakal tp comel~

Cik Ann said...

kakak : hakhak!! kan ann ada gtaw ann memang nak paste kat cni >:)

Sue : hepi? hoho baguslah :p

Yan : muahahah tak baik la ko ni.. sue lagi cute kot :p

Anonymous said...

ko cam tak kenal aku lak ann..aku gurau2 je hehe..sayang korg 2 huhu..~aku~yg nakal tp comel~

sangbogoroyo said...

Wahahaha.LEpas ni lukes muka den plak!!!