Jul 7, 2009

Weekend..
Not bad. Cuma ada sesetengah perkara yang aku silap buat keputusan. Menyesal? Tak. Benda dah terjadi. Cuma benda ni memang akan meninggalkan kesan kat hati aku. Mungkin hanya sementara, atau mungkin juga akan memakan masa yang lama untuk pulih. Aku tak berani nak katakan apa².. Yang pasti, waktunya bukan sekarang..
Saat² bersendirian, aku tersedar yang tempat aku bukan kat situ. Aku tak sepatutnya berada kat situ, waktu itu. Wrong time at the wrong place.. Haih...
Niat nak tengok Transformers terpaksa dipendam dulu sebab tiket memang macam goreng pisang panas. Atau mungkin jugak filem tu akan jadik macam cerita GENG yang aku masukkan ke dalam senarai BLACKLIST aku semata² sebab aku tak berpeluang nak menonton. Keinginan meluap² nak tgk filem tu waktu itu terpaksa aku batalkan sebab takde orang ajak aku. Atau lebih tepatnya takde orang nak bawak aku gi tonton filem tu. Takpelah. Benda dah lama lepas. Aku dah simpan jadik sejarah. Dan sejarah mungkin berulang...

Untuk kakak - Terima kasih la bebanyak atas kesudian awak nak pam balik hati saya yang dah kecik tu. Tapi bila dah besau, awak nak cucuk tu tak takut saya meletup ke?

Ann - Terima kasih untuk segalanya. Yer segalanya. Dan maafkan aku sebab masih lagi berkecil hati, jua berjauh hati..

3 comments:

Kakak said...

ngeh~
adakah awak masih perlukan pam? :p

saya harap awak masih lagi ada kekuatan nak hadapi sume2 mende yang awak kena hadap tu.

Moga DIA masih beri kita kekuatan untuk hadapi kesengalan2 yang kekadang sebenarnya x sepatutnya pun kita hadap. =)

AnNessa said...

pam?
make sure pam yang awak nak bagi tu berupaya nak besarkan hati saya untuk 1000 tahun lagi...

yerp.. kdg² terasa mcm dah tersalah jalan. nak patah balik, jauh sgt dah saya merangkak. penat.

anyway, thanx kakak..

pu3sakura said...

cantiknya 'rumah baru' nih...
sejuk mata memandang....