Aug 12, 2009

Utang Lagi..


Ini pun tag dari My Sis. Fuh! Rajin dia mengeTAG orang eh

5 Fakta Tentang Pemberi Award
1. Anak kedua bongsu dalam family
2. Seorang yang amatlah busy sampaikan nak jumpa dia setahun sekali pun payah. Ngaa..
3. Seorang yang memakai spek mata
4. Sukakan kanak-kanak. Bagus dia ni
5. A good listener

10 Fakta Tentang Diri Sendiri
1. Orang yang payah untuk diajak berbincang. Too bad!
2. Tak suka bercakap bila dalam kereta. Dengar orang bebel dalam kereta takpe cuma aku nyampuk cket² jer la.
3. Anak ke-2 dalam keluarga. Degil dalam cara aku tersendiri.
4. Suka makan coklat dan aiskrim vanilla. Pergh lama tak makan aiskrim tu.
5. Aku sukakan baby dan budak² berumur dalam lingkungan 4 tahun ke bawah. Other than that, payah la cket. Mungkin sebab budak² umo atas 4 tahun ni dah byk pandai benda² lain.
6. Boleh jadi kurang ajar kalau time mood aku meroyan.
7. Suka makan masakan mak aku + dia. Huhu sedap.
8. Boleh jadi manusia paling emosional kalo kena masa + tempat
9. Abang aku kata, aku manusia paling senang dibuli sebab aku tak melawan
10. Suka layan drama² Korea, Jepun, Kantonis. Hindustan pun aku layan... Pokoknya aku suka tengok tv

10 Penerima Award
- Belum cukup 10 eh? Haha. Cukup dah tu

No comments: