Jan 6, 2009


Semenjak dua menjak ni, kesihatan saya tak begitu baik. Angin satu badan. Itu pernyataan yang tak bermaksud saya marah yer, tapi dalam badan saya memang penuh angin. Minum ENO pun tetap tak ok. Terkadang saya terjaga dari tido tengah² malam dan terpaksa duduk bersandar atas katil sebab takleh bernafas, sesak.. Huhu. Saya tak taw apa yang tak kena. Atau mungkin saya salah makan. Ntahlah. Yang saya pasti, saya terseksa. Mungkin jugak ni salah satu gejala PMS. Bila tido tak cukup, mula laa berangin jer, semua orang rasa nak marah jer. Haha. Alasan! Tapi part ni saya serius. Ada sesiapa ada petua nak ilangkan angin dalam badan? Please!! Semalam saya search kat internet, ada yang mengesyorkan supaya minum kopi + perahan air halia. Dan saya mencubanya. Alhamdulillah ok cket tapi perut saya tetap kembung.. Anyone please.. Bangun pagi ni, saya selsema :((

3 comments:

vkool said...

minum air suam.kaki tu gajin2 lah letak minyak sebelum tdo..lumur je badan tu dgn myk bg panas ckit

ann-nessa said...

hoho..
mekasih kak :D

AiRynnz said...

salam ann...

try kawal perasaan ann...biasekan diri sentiasa ader wuduk..:)