Dec 23, 2008


Semalam ada 2 orang pembantu tadbir melaporkan diri untuk bertugas di tempat kerja saya..
Pagi tadi..
Orang A : Nape laa ko still kat sini? Ko tengok orang lain dah dapat keje pun.. (sambel tangannya menunjukkan gaya seperti mamak aparra!!)
Orang B : Lom ada rezeki saya nak dapat keje tetap la. Tak baek cakap macam tu..
Orang A : Sampai bila ko nak dok cni?
Orang B : Sampai saya mati..
Saat ini, hati saya dah tersiat. Kenapa la ada manusia macam ni yang saya jumpa..

2 comments:

yOnnA said...

omg!!
akak!! keciknya hati dia ckp mcm tu.
mmg sialan dia!!
mulut mcm hanjeng!!

AnNessa said...

haha..
taw takpe..
ada jer rasa nak bom dia ngan c4 masa tu >:)