Dec 16, 2008


Kurang lebih 2 minggu lagi kita akan melangkah ke tahun baru, 2009. Serasanya terlalu cepat masa berlalu. Usia akan menginjak ke satu lagi angka. Sudah lebih suku abad waktu saya di dunia ni. Entah bila penamatnya.. Moga masih panjang lagi waktu yang diberi.. Moga masih ada kesempatan untuk saya mencari kebahagiaan walau jalan di hadapan seakan semakin kelam.. Sinarnya jua makin malap. Tidak menyalahkan sesiapa, hanya berusaha sedaya mungkin cuba bangun dan melangkah.. Bermula 25hb, saya bercuti sampai 2hb.. Merehatkan otak dari tekanan kerja. InsyaAllah kita jumpa lagi tahun hadapan.
Sebelum² ni saya mengelakkan diri untuk menggodek gambar² di laman frenster kwn² saya.. Tapi tadi saya 'menggatalkan' tangan klik semua gambar² kwn² saya.. Dan hasilnya, saya mengalami tekanan jiwa yang agak serius. Terasa seperti nak bunuh orang jer skang ni...
"Aku pasrah andai kata impian ini bertukar menjadi igauan.."

1 comment:

Anonymous said...

bersyukurlah apa adanya. ada orang lain yang lebih susah lagi hidupnya drp awak.