Feb 13, 2009

Tag Mendera Orang >:)


Huhu. Saya kena tag oleh 3 orang budak sengal yang sayangkan saya. Bak kata kak pami, tag adalah ibarat kasih sayang. Jadi sempena hari kasih sayang ni, saya nak berkasih sayang la sikit. Haha. Meh kita layan.

10 perkara yang saya tahu tentang kak pami  :

- Ada myvi puteh yang dinamakan Nami.
- Nama betulnya Huzaimatus Saadiah. Huhu klasik nama dia.
- Seorang yang pemalu. Pernah jumpa dia sekali jer time gath kat Putrajaya. Memang pemalu + pendiam. Haha!
- Memang ramai orang yang salah sangka yang si Famia ni seorang lelaki termasuklah saya dulu.
- Suka tembak². Sama ada tembak guna kamera atau tembak guna cat (paintball), semua dia suka.
- Selamba.. Dari citer² yang saya dengar, memang terbukti keselambaan beliau.
- Anak sulung dalam keluarga
- Suka buat perkataan sendiri yang amatlah sengal bila baca.
- Sangat suka mengapdet blog
- Suka tido depan laptop dan membiarkan laptop tanpa di'shut down'.

Novel kegemaran kak pami
- Erkk.. Apa yer kak? :D

Pergh! Sangat sengal nak mencari 10 perkara tentang beliau memandangkan jumpa hanya sekali..


10 perkara tentang kakak pu3  :

- Nama betul beliau adalah Siti Hajar bt. Abdul Hamid
- Berumo sweet 29. Haha
- Tarikh lahir beliau adalah 21 Ogos.
- Seorang pendengar yang baek.. Hehe
- Agak sensitif dan agak laser kalo kena ngan waktunya. Huhu. Tapi beliau marah sekejap jer dan lagi satu, kakak ni jenis orang yang payah nak say no bila orang² terdekat mintak tolong..
- Ada seekor kereta bernama kelisa.
- Masih hutang saya McFlurry tapi dengan keadaan skrg ni saya tukar utang tu jadik Zinger Burger jer la .
- Still single and available. Ngeh3
- Bukanlah seorang yang sombong kalo dah kenal dia. Masa memula jumpa memang la takut cket nak beramah mesra dengan dia. Huhu
- Ada seorang jer adik lelaki.

Novel kegemaran kakak
- Novel cinta tapi bukan jenis yang tangkap leleh punya.

Done!


10 perkara tentang kak ieba  :

- Nama penuh beliau adalah Jabariah
- Umo beliau adalah 27 tahun. Haha tua la kak ieba :p
- Anak bongsu
- Ada abang yang lebih dikenali dengan nama Perindu a.k.a Che Du
- Suka memanjat
- A good friend. U can talk about anything with her
- Akan dapat kakak ipau tak lama lagi
- Masih utang saya seketul burger. Haha
- Bukan feminin punya orang
- Suka menembak gak guna kamera

Novel kegemaran Ieba
- Novel cinta. Haha

5 benda kesayangan saya
- Enpon SE buruk saya
- Bantal peluk saya
- Kamera buruk saya
- Benda itam yang ada kat tepi idung saya ni :D
- Semua benda yang dihadiahkan orang² sekeliling.

Huh! Lastly utang tag dah terbayau. Skang saya nak bagi balik kasih sayang ni kat :
- Kakak Pu3 (lalala. saya tak dulik :p)
- Kak Ieba (u too!)
- Brad a.k.a panda golek  (silakan la yer..)
- Adik IN (sebelum wat ni gi mandi dulu yer :p)
- Kak Fami (selamat berkasih sayang :p)

No comments: