Apr 21, 2009

Terima Kasih..


Entri untuk kamu.
Aku hanya ingin menyatakan rasa terima kasih.
Untuk semua kasih sayang yang tercurah.
Untuk semua kesabaran.
Untuk semua pengorbanan. Masa dan tenaga.
Untuk keberadaan kamu di sisi aku setiap kali aku memerlukan.
Tak lupa juga..
Untuk setiap kesakitan.
Untuk setiap kelukaan.
Untuk setiap titis airmata yang gugur di pipi.
Aku menganggap itu hanya sebahagian dari pengalaman hidup.
Semoga boleh mengajar aku untuk lebih kuat.
Terima kasih juga..
Kerana masih ada di sini...
Aku tidak pandai menyatakan, namun aku tahu kamu juga tahu..
Segalanya..
Titik!

2 comments:

Hajar said...

wah, so touching. Sungguh bertuah kiranya ada yang sanggup bersusah payah thru all my ups and downs just like that. Tsk.. (-_-)

Cik Ann said...

hehe.. moga 1 fine day, awak akan jumpa gak somebody yang akan menghargai setiap sesuatu yang awak dah lakukan.. untuk dia!