Apr 13, 2009

Memori Hujung Minggu

Laily, Nora a.k.a Bonda, Me & Far

Me, Far, Tim & wife (Kayna), Laily

Sabtu, 7.45 malam, Midvalley Megamall

Ahad, 7.00 malam, KLCC

Hujung minggu yang aku habiskan dengan kawan² sekolej dulu, memang memenatkan. Tapi seronok sebab dah lama aku tak jumpa diorang. Filem Jangan tegur tu kiranya tak rugi la kalo g tengok. Sound effect dia mmg leh wat jantung korang gugur. Tapi yang paling meninggalkan kesan dalam hati aku, filem Talentime ni la. Tak ramai yang leh terima cerita Yasmin Ahmad. Kitorang pun pada mulanya gelakkan jer kawan yang nak belanja kami. Kat dalam panggung pun still gelak, macam salah masuk panggung jer rasa. Tapi bila dah start tengok, mmg best. Ada elemen kelakar, sedih, sengal. Bahasa &%*#@ pun ada dalam tu. Huhu.. Part yang peling menyentuh hati, part last. Memang kitorang menitiskan air mata. Soundtrack pun memuaskan hati. Banyak lagu best.

"Aku boleh berhenti menemui dia, tapi kau kena tolong ajar hati aku macam mana nak lupakan dia.. Sebab hati aku tak tahu macam mana..."
~ TalenTime ~

No comments: