Oct 4, 2007

Pelbagai...

u show me dewdrops
and i have diamonds
u bring me wildflowers
and i have orchids
u hold my hand
and my whole being loves u
i hope u know
how much having u in my life
means to me and how deeply
i'll always love u..
**************************************************
Mamai.. Huh! Tersangat la mamai ari ni. Kenapa? Sebab semalam tak tido. Kenapa? =) Sebenarnya dah lama aku tak wat keje giler berjaga mcm burung antu. Semalam aku wat balik perangai tu. Layan sms sampai mak bangun untuk sahur. Mak ketuk pintu bilik tanya tak nak bangun ke, padahal dia tak tahu anak dia ni belum tido. Hehe!! Mamai pun rasanya berbaloi sebab aku gembira. =) Dah lama tak spend time bersama dia.. U! Yes. U know who u are =)
********************************************************************************
Minggu depan dah nak balik kampung. Huh! Mcm mana nak membangkitkan semangat balik kampung dlm diri ehh? Kemalasan yang menebal dalam diri untuk menempuh perjalanan yang aku kira sangat memenatkan untuk balik kelantan. Lagipun setiap kali balik Kelantan, aku mesti demam. Alahan pada perubahan cuaca.. Heh! Sounds like lupa daratan ke? Ermm aku masih lagi anak jati Kelantan cuma dah terhakis sikit kot.. Lalalala =) Persiapan tak banyak. Baju jer dah siap, tudung belum beli. Tahun ini warna baju raya aku ialah pepel, warna kegemaran aku. Tambahan lagi baju tu special untuk aku tahun ni. Kenapa? =)
*********************************************************************************
A.K.U - Membisu adalah hujah yang dilontarkan dalam bentuk yang berbeza...

No comments: