Oct 31, 2007

Behind These Dark Brown Eyes...

Hidup masih macam biasa...
Masih sengal dengan keadaan sekeliling...
Mungkin makin sengal...
Semalam aku menemani seseorang menangis...
Putus cinta katanya...
Tak pernah aku lihat dia menangis...
Dia seorang yang ceria, peramah...
Tapi semalam she's totally different...
Mata yang selalu tersenyum, semalam hanya duka yang terlihat...
Bibir yang selalu ramah mengusik, semalam hanya menuturkan bicara tentang kepedihan hati yang kehilangan...
Betapa cinta mampu merubah seseorang...
Aku hanya mampu menemani...
Untuk memujuk, aku bukanlah orang yang tepat untuk dicari...
Saat hati sendiri sedang berperang, mana mungkin aku memujuk seseorang yang kehilangan orang yang tersayang...
"Maybe it's not your day"...
Hanya itu yang terlafaz...
Ya...
Masa aku belum tiba...
Mungkin aku juga akan menangis sebegitu...
Atau mungkin aku akan kaku bisu seribu bahasa...
Segalanya mungkin...
Apa yang aku harapkan, moga aku cukup tabah untuk berdepan dengan KAMU suatu hari nanti...


Nessa - I've tried not to shed any tears anymore.. N I'm still trying ^.^

No comments: