Jan 30, 2008


Petang² begini sememangnya emosi saya akan terusik. Entah mengapa... Saat² bersendirian di pejabat akan lagi menyesakkan nafas saya. Terbayang segala²nya yang pernah saya lalui. Benar! Andai diberi peluang, saya pasti akan mengundurkan masa. Memperbaiki kembali semua kesalahan pada diri sendiri... Tapi mustahil. Sekarang saya harus menerima segalanya. Saya tidak menyalahkan sesiapa walau kalau nak dihitung, rasanya terlalu banyak kesalahan manusia² sekeliling pada saya. Biarlah.. Moga mereka² mendapat hukuman yang setimpal. Kejam? Saya memang kejam. Saya dah terlalu penat bersikap baik. Teringat ungkapan Ustaz saya dulu..
"Zaman sekarang ni Tuhan bayar cash untuk setiap kesalahan yang kita buat.."
Mungkin ni balasan untuk saya..
Mungkin..
Kamu² juga akan menerimanya..
Ann - Ini entri penuh dendam...

5 comments:

Hajar said...

"kamu2 juga akan menerimanya..."

ganasnye bunyi. tapi kalo pk dr sudut positif, mungkin kalo ann dpt duet orang len pun akan dapat habuannya kot esp kami la :p

Cik Ann said...

muahahah..
senget!
yang tu kompem² laa..
kalo ann dpt duwet, orang lain dpt habuan lagi byk dari ann dapat :P

Cik Ann said...
This comment has been removed by the author.
CPI said...

huhuhuuuu sgt takut ngan N3 neh....

Cik Ann said...

hahah..
saya tak makan orang la nana :P