Jan 14, 2008

Saya Maw Tido...


Isnin..
Mengantuk..
Penat..
Itu je yang saya taw ari ni..
Pandang muka bos saya, mengantuknya..
Tgk pc, mengantuknya!!
Time nak makan, tgk meja makan terbayang katil kat umah beserta bantal peluk kesayangan saya.. O_o
Hoh! Kenapa saya mengantuk sangat² hari ni?
Entahlah..
Badan kesakitan macam baru lepas olahraga 40KM selepas 10 tahun tak berolahraga..
Saya terasa macam nak demam balik..
Nak?
Eh bukan..
Saya tak nak demam balik cuma terasa macam nak demam jer..
Tapi ayat tu seperti saya yang nak demam tu kan?
Haha memeningkan ayat..
Mengantuk!!
Malam ni saya nak tdo awal..
Yang ni memang saya nak..
Saya memang nak tido malam ni..
Bukan malam ni jer, skang pun memang saya nak tido..
Ngantuknya!!
Mata bengkak..
Malam ini saya nak silentkan enpon..
Saya nak tido..
Sesiapa yang mengacau saya tu pastinya dia terlebih berani atau memang terasa umurnya dah cukup panjang..
Ngantuk!!
~~ Semalam saya berjauh hati dengan Brad.. Haha! Kenapa? Sajer suka².. Bukan jauh hati cuma majuk ckit. Ampun yer bang. Menyahut cabaran untuk memaparkannya di sini.. Tapi skang saya dah tak majuk dah T_T ~~

No comments: