May 23, 2008

Dunia Yang Bisu..


Kalaulah..
Kalaulah saya ada kuasa nak bisukan orang, mesti saya tak rasa bingit macam ni. Haih! Kenapa laa diciptakan manusia² yang tak pernah reti nak diam macam ni ehh? Cakap benda yang sama berulang² kali macam laa yang mendengar ni pekak ataupun terlalu bodoh nak memahami butir percakapan dia. Hoho saya teramat marah waktu ini. Rasa macam nak menjerit jer kat telinga manusia² KE*A**T NI supaya mereka rasa apa yang saya rasa.
Tak boleh ke memberikan sedikit ruang untuk orang² sengal macam saya ni bertafakur? Haha! Bukan bertafakur cuma memerlukan masa untuk bersendirian so just shut your mouth up!!
Kat opis ni saya menjadik mangsa untuk mendengar cerita² pasal laki orang tu, makwe orang ni, bini orang tu, pakwe orang ni. I hate all this!
Warghhhh!!!
Saya amat merindui ruang saya yang dulu..
Alangkah bagusnya andai ruang waktu dapat diputar kembali...

No comments: