May 26, 2008

Misi Yang Gagal (-_-)


Lokasi : Sebuah rumah di serdang (depannya ada padang bola yang tak berapa besar)
Waktu: Dalam remang² senja
Suasana : Angin sepoi² bahasa Tamil yang tidaklah agak menyenangkan.
Watak : 1) Ayah 2) Ibu 3) Sang Anak

Ayah : Majlis perkahwinan anak mak angkat Shila (bukan nama sebenar) tu bila?
Ibu : 6 Jun ni.
Sang Anak : Ada terima kad jemputan ke? Kalau takde, tak payahlah pergi >:)
Ibu : Alah, dah macam keluarga sendiri, memang kena pergi..
Ayah : Dia dah banyak kali ajak tu.
Sang Anak : 6 Jun tu Jumaat. Maknanya majlisnya Sabtu laa ehh? Kalau orang tak keje, orang pegi la. Kalau keje, sampaikan salam jer laa nanti ehh..
Ibu : Kalau ko keje, kita pergi malam. Macam² mana pun kena pergi..
Sang Anak : ... (bungkam dalam hati..)

- Misi melarikan diri diisytiharkan gagal sepenuhnya..
- Moral Of The Story - Jangan tipu mak bapak anda >:)

3 comments:

Hajar said...

muahahah...
tula, tabaek tipu.
lebih2 lagi kat parents sdr.
ade je yang kantoi nnt. :p

AnNessa said...

huhu..
bukan bebetul nak tipu..
maw lari jer :((

iman_qaisara said...

ahahahahah anda kantoiii