May 30, 2008

Tag Sebuah Meja..


*Sudut kiri penghujung meja



*Sudut kiri tgh meja


*Sudut depan

Huhu.. Ini tag dari Kakak Selatan. Kena tunjuk gambar meja kerja. Nasib baik tag ni time saya tak banyak keje, jadi kemas la ckit meja saya. Kalo tak, mcm sarang hamster jadiknya :D


1) Sudut kiri hujung meja
- kat ctu tersusun buku² yang nak kena jilid kat library opis tapi disebabkan ke'rajin'an saya yang melampau, terbiar la jugak buku tu. Tak terusik pun. Huhuhu. Plannya minggu depan nak rekod masuk library. InsyaAllah


2) Sudut kiri tgh meja
- kat ctu tempat saya letak handbag saya, kertas² yang nak kena kitar semula ( yang bersusun tu ). Dalam paperbag tu ada makanan saya. Cekelat pun ada. Hikhik.. Dalam plastik oren tu ada asam boi yang saya beli kat jualan Puspanita kelmarin. Untuk kunyahan time mengantuk. Ada printer utk keje, dan utk print benda² sengal. Ngeh ngeh ngeh.. Atas printer tu ada kalendar tapi saya tak guna sangat kalendar tu. Pendek kata saya mmg tak amik berat pasal kalendar melainkan ada yang tanya pasal cuti. Kadang tak beralih bulan pun kalendar atas meja saya :D

3) Sudut depan
- Ada monitor, telefon, speaker dan benda putih tepi monitor tu charger utk rechargeable battery. Telefon tu saya tak guna sangat sebab takleh nak call out keluar dari KL. Utk panggilan sekitar² cni jer. Tapi lebih kepada penggunaan utk bos saya panggil saya suruh masuk bilik dia. Huhuh.. Kibod saya kaler puteh jugak. Yang kecik kaler merah tu tikus komputer. Dan yang bertampal² tu memo², gambar saya, gambar² anak buah saya. Ada yang menyangkakan tu gambar² anak saya :( Ada juga cenderahati perkahwinan yang saya gantung..


Ok done!
Takde yang menarik pun atas meja saya ni.
Skang saya nak tag...
Ermm takpelah. Saya baek ari ni jadik takmo tag sape².
Nana, u still owe me one >:)

2 comments:

CPI said...

baekkkk cik ann...sy akan buat...insyaallah...tp kena tggu jiwe sy ok dulu...klu x nnt musti tagg ann akan jd sebuah karangan lukisan hati sy...kn parah tu..ehehehe

Anonymous said...

lawa meja bersih hehe