Aug 15, 2008




Your Sensitivity Score: 89%



You are an extremely sensitive person. You notice everything.
You've probably been called overly sensitive before, and it's partially true.
Highly sensitive people tend to be highly intelligent. And you just can't turn off that part of you.

:tsk:
Hari ini pagi² lagi semangat saya dah terbang ntah ke mana.. Need somebody right now. Tapi biasalah. I'm alone, as always..
Dalam seminggu ni mmg mood saya tahap negative (-) dah. Semalam saya lempang / tampar sorang budak. Takde la kuat sangat tapi cukup utk tinggalkan bekas jari saya kat pipi beliau.. Jahat kan saya? Memang saya jahat :argh:
Cian budak tu. Dia tak taw pape cuma tersilap masa utk mengusik saya.. :sorry:

Terasa maw menangis skang. Ada sesiapa yang sudi meminjamkan bahu? :puteh_21:

4 comments:

saya said...

ermm..meh aku sudi pinjamkan bahu aku tp jgn lama2 pasal tulang bahu aku retak seribu..xcden terlanggar tembok..dok flirt tak npk tembok depan mata huhu

AnNessa said...

muahahha..
thanx anyway..
taw jer ko tu rabun..
takpe..
aku dah abis nanges pun..
alone..

Hajar said...

muahaha...
tahap kesensitifan saya cuma 57%. under control lg. ;)

haih, xmo sandar kat bahu jalan ke? nk lg best letak bantal kat situ. hahah.. :p

AnNessa said...

bahu jalan?
leh gak..
takmo temankan saya ke?
ngaaa~~