Aug 18, 2008

Minggu lepas, ada yang bertanya..
"Y so sad lately? Am i related to your sadness?"
Saya tak sangka coretan saya selama ni membuatkan ada yang berasa dirinya menjadi salah satu sebab kesedihan saya.
Utk yang bertanya tu, don't worry dear @peluk
Skang ni saya dah menerima segala kesakitan dan kesedihan tu sebagai sebahagian dari diri saya. Mungkin dah memang takdir-Nya saya harus menghadapi semua ni.. Kalau ditanya soal kecil hati, hati saya dah memang cukup kecil. Untuk apa lagi dikecilkan? Oleh kerana hati saya yang kecil ni jugak laa saya terpaksa menghadkan bilangan manusia yang menghuni hati saya.
Masih berkira-kira maw membuang siapa :mThinking:
Ataw mungkin saya harus kecikkan ruang utk yang menghuni sebahagian besar hati saya tu..
Bagi² la yer :tsk:

Seandainya ombak laut surut lagi, aku pergi...

~Nota kaki..
Pape jelah. Yang penting saya mmg tengah sakit ati.. Dengan kamu, kamu dan kamu..

:sigh:

3 comments:

Hajar said...

ngeh~.
siapakah kamu, kamu dan kamu itu? :p

nway, gud luck! :)

Perindu said...

errr kamu kamu dan kamu tu takder saya kan he he he :P

salam ceria eh uhuks jangan tensen ha ha

AnNessa said...

haha..
sebenarnya saya pun tak taw sape kamu, kamu dan kamu tu..
mungkin semua org kot..
saya saket dengan keadaan sekeliling *sigh*