Oct 30, 2008

Zon Sakit..


Haih.. Dah nak naik sawang blog ni. Busy + keadaan kesihatan yang kurang baik + malas membuatkan saya hanya membiarkan blog ni dipenuhi habuk². Lagipun belum ada sesiapa yang dengan rela hati nak sapu habuk² ni :D

2 minggu kebelakangan ni, kesihatan saya kurang baik. Diserang demam sehari sebelum birthday saya yang ke-25, berlarutan selama dua hari lepas tu saya sembuh. Alhamdulillah.. Tapi ahad lepas, sekali lagi saya diserang demam. Keadaan cuaca yang tak menentu macam ni, lagi la cepat saya sakit. Huhu..

Dan hari ni saya bangun pagi dengan muka yang sembab, dan terasa seperti badan saya mengembang, tangan² saya seperti bengkak².. Kenapa yer? Huhu.. Kalau esok saya masih mcm ni, saya terpaksa ke klinik utk jumpa pakcik doktor.. AGAIN!

Doakan saya ok yer kawan²..

No comments: