Jul 6, 2011

Setelah sekian lama...


Assalamualaikum..
Lama sungguh tak mencoret di sini..
Banyak masa dihabiskan di Facebook tapi sejak kebelakangan ni, banyak kedukaan yang aku dapat dari FB.
Masih lagi bertahan..
Betullah apa yang aku katakan selama ni..
Kadangkala ada kesilapan yang tak perlu dimaafkan..
Bagi aku perkataan maaf tu dah lama x wujud.
Aku belajar untuk tidak memaafkan sejak aku mengenali kamu.
Kamu yang mengajar aku - setiap kesilapan layak dimaafkan..
Mungkin. Tapi bukan kesilapan kamu.
Kenapa?
Kerana kamu adalah manusia yang menganggap kemaafan adalah terlalu murah..
Semalam buat silap, hari ni mintak maaf..
Dan esok akan mengulanginya lagi kerana kamu fikir..
Apa salahnya? Setiap kesilapan layak dimaafkan, bukan?
Kamu mengajar aku untuk menjadi seorang pendendam..
Dan terima kasih untuk itu.

No comments: