Jul 11, 2011

Setia..


Setia..
Cuma satu perkataan..
Tapi besar ertinya..
Dulu selalu doa kat Tuhan..
Moga dipertemukan dengan lelaki macam ni, lelaki macam tu..
Banyak jugak ciri-ciri yang aku letak..
And most of the ciri-ciri tu fulfilled laa..
Tapi...
TAPI...
Aku lupa nak masukkan satu ciri ni..
Setia..
Salah aku la kot kan kalau-kalau dipertemukan dengan lelaki yang tak setia?
Payah sangat ke nak setia?
Entahlah.. Semuanya bergantung pada kehendak hati..
Kalau nak kira bab manusia, semuanya manusia..
Semuanya ada perangai yang tak pernah cukup dengan apa yang dia dah ada..
Lumrah la tu sebagai manusia..
Tapi ada manusia yang boleh kawal perasaan..
Dan ada yang tidak..
Pada perempuan yang dikurniakan seorang lelaki yang setia, bersyukurlah...

..::  Aku harus belajar menerima hakikat bahawa kamu juga manusia biasa.. Punya lumrah seorang manusia biasa... ::..

2 comments:

cintadalamhati said...

salam...
hai kak.. lama x bc blog akak.. x igt yg mana 1.. huhuhu.. leh bg add fb? nk add ler.. hehehe

Cik Ann said...

salam. hehehe.. add la: Cik Ann :D