Nov 27, 2007

Misi Ke Angkasa..


Hehe.. Tajuk yang mencerminkan entry aku kali ni. Semalam tepat jam 3.30 ptg, aku bertolak dari opis menuju ke Hospital Gleneagles, Ampang dengan satu misi... Berjumpa ngan Mejar Dr. Faiz. Semangat berkobar² untuk jumpa dia. Hikhik.. Mimpi jadik kenyataan bila Cc ( Chief Clerk ) kat sini ajak aku pegi lawat anak angkat dia a.k.a Dr. Faiz ni. Lebih kurang 7 orang yang ikut pergi. Aku lak sanggup wat muka kesian mintak ngan bos aku untuk ikut Cc. Pedulikan laa, yang penting aku leh jumpa dia. Dalam otak dah ada macam² soalan nak tanya dia bila jumpa tapi bila tgk jer Dr. Faiz, aisehh... Kelu + malu + segan lak jadinya. Tambahan mak dia ada. Dah laa masa kami sampai sana, dia tgh makan. Mengacau lak :) Last² aku jadik siput band sepanjang kat sana. Pandang jelah dia dok bercakap. Hikksssss...
Masa nak balik, kami mintak kebenaran untuk bergambar ngan Dr. Faiz tapi he refused. So menghormati keinginan dia, kami tangkap mak dia jer untuk bergambar. Itu pun jadi laa daripada takde kenangan langsung. His mum is so humble... Dan Dr. Faiz pun tak sombong. Thanz yaa.. Salah satu kenangan manis yang boleh aku jadikan penutup tirai 2007 walau ada lagi sebulan :)


ahli rombongan cik kiah bergambar bersama emak Dr. Faiz....

No comments: