Nov 14, 2007

Persimpangan..


Persimpangan..
Aku kini berada di persimpangan dua hati...
Mana yang harus ku jejaki...
Haih!! Penat betul laa macam ni...
Terasa nak larikan diri, pergi bercuti tapi bebanan banyak nak kena fikir...
Entahlah...
Hari ahad ni sepupu aku nak nikah. Dia ajak ikut rombongannya ke rumah pengantin perempuan kat perak. Sepupu yang membesar dengan aku sejak kecil, teman gaduh aku... Suka sangat tarik tocang aku masa kecik. Dah nak jadik suami orang dah pun. Lepas ni mesti dah segan nak bergurau senda. Perasaan isteri kena jaga =) Tapi sori r geng. Aku dah semakin fobia dengan sebarang majlis perkahwinan. Dah lama aku tak hadiri majlis macam tu. Bulan ogos lalu, aku beranikan diri ke majlis adik ipar kepada adik aku dan sudahnya hati aku makin terluka.. Aku dah tak sanggup dera hati sendiri. Semoga kau bahagia sentiasa. Jaga isteri nanti baik-baik...
Ann-Nessa - my small world is rainy today ^.^

2 comments:

Hajar said...

tu antara cabaran bila dh masuk fasa suku abad yer? bykkan bersabar ek?:D

ann-nessa said...

suku abad.. ehehe tahun depan genap suku abad ann kat dunia ni. insyaAllah panjang umo, sempat menjalani fasa itu. yer baekk!! saya akan terus bersabar. mekasih kak >:D<