Mar 14, 2008

Mitos!


Mitos satu :
Selalu kedengaran pertanyaan sebegini..
Orang A : Wah lamanya tak jumpa ko. Maken sihat nampak. Hati senang ehh?
Orang B : (tersengih-sengih)
Adakah badan yang makin mengembang itu salah satu tanda hati sedang bergembira? Bagi saya tidak. Ada jer orang yang makannya maken berselera bila sedang bersedih. Lagi sedih, lagi banyak yang dia makan. Mungkin itu cara dia nak lupakan kesedihan yang dia tanggung. Pernah tak korang makan sambil menanges? Haha! Salah satu keje tak betul yang saya selalu lakukan. Semaken banyak air mata yang mengalir, maken banyak makanan yang saya sumbat ke dalam mulut. Sampai tak boleh nak mengunyah..
Mitos 2 :
Orang A : Ko tgk makanan yang dia tu ambik, banyaknya!
Orang B : Ko tgk la badan dia beso mana. Padan laa ngan tangki dia tu.
Yang ni lagi satu tanggapan yang boleh menaikkan amarah. Jangan fikir orang yang berbadan besar ni makannya banyak. Memang ada yang betul² makan banyak tapi tak semuanya. Ada jer segelintir orang yang badannya macam semut tapi makannya seperti 3 orang makan. Tanggapan tu langsung tak adil!
~~ Dalam 2 3 hari ni, hati saya dingin membeku. Mungkin... ~~

2 comments:

iman said...

salam ann..
ishkk2..nape kes kte same eh? bencikkk2..nape org ske buat tanggapan sesuke ati eh? wat hal kte x pnh kaco org..sgt2 x pnh...huhuhuhuuuu

AnNessa said...

salam nana..
muekeke..
biasa laa dah namanya manusia.
takkan senang tgk org lain bergembira.
bom je senang >:)