Sep 26, 2008

Selamat Hari Raya..


Assalamualaikum semua.. Ini entry last sebelum saya mula bercuti untuk hari raya yang bakal menjelang tiba tak lama lagi. Jadi di kesempatan ini saya nak mintak ampun maaf untuk sesiapa jer yang berkunjung ke teratak saya ni. Mungkin tanpa saya sedari, ada tulisan yang menyakitkan hati sesiapa. Saya hanya manusia biasa yang kadang menaip mengikut perasaan..

Untuk yang akan balik kampung, hati² di jalan. Jaga diri anda sebaiknya. Duit raya untuk saya mana yer? Ekekek. Saya sayang anda semua...


Ann - InsyaAllah sebelum terbit fajar Ahad nnt, saya dan keluarga akan memulakan perjalanan balik kampung. Saya balik kelantan..

3 comments:

Hajar said...

hoho. dh tua bangka pun nk mintak duet raya ke? :p

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin.

Jangan makan ketupat byk sgt, nanti perut sempit. Haha...

Perindu said...

salam cik ann

selamat hari raya maaf zahir batin huhu ;) kalau rajin nanti jemput ah datng beraya eh ;)

yan said...

lalink ade meset pendek kat umah aku tuk kp gi la baca :p