Sep 3, 2008

Kad Raya

Salam Ramadhan semua..
Baca tajuk mcm saya ni tak sabar² nak raya ehh? Huhu.. Tadi saya selongkar laci meja kat opis saya ni, tak taw apa yang saya cari. Sajer abiskan masa yang masih bersisa. Terjumpa kad² raya tahun lepas dari teman² yang masih sudi. Ada satu kad yang mengusik hati saya. Kad raya yang 'design'nya sama dengan apa yang saya beri untuk si penghantar. Kebetulan. Sebab saat saya menerima kad kirimannya, kad untuknya telah selamat saya pos. Kad yang sama, pin yang sama.. Terima kasih..
Tahun ini, agak² ada ke yang nak bagi saya kad raya? :mThinking:
Duet raya mcm mana?
Hahaha..
Saya dah terlalu tua untuk itu :eheh:

8 comments:

Hajar said...

duit raya utk anak buah je. MAK ngahnya takde :p

AnNessa said...

hahah cik hajar :p
CIK ngah pun nak duet raya gak laa..
huhuh..

yOnnA said...

hehe..
best bile tgk balik koleksi kad raya semua kan kak :)

AnNessa said...

yonna : koleksi akak rasanya tak sebanyak koleksi yonna ;)

saya said...

ko tak nk kasik aku kad raya ke lalink??hehehe

Kujie said...

tahun lepas rajin gak hntr kad raya..rasa mcm nk start balik la..jom kita tukar2 alamat

AnNessa said...

huhuh.. jom².
ann nak yg besau >:)

Perindu said...

salam annn

haha nak kad raya meh ah :p

psst saya masih muda jadi secara automatis saya melayakkan diri saya tuk menerima duit raya haha