Sep 2, 2008

Tiada Tajuk..

I
Masa tgh termenung kat opis pepagi morning ni, saya teringat iklan Celcom 1+5. Ada sorang pompuan pegang sepanduk yang bertulis..

WILL U MARRY ME? :puteh_2:

Haha.. Terdesak sangat nampaknya. Agaknya kalau saya pegang sepanduk mcm tu, dok tepi jalan..
Mcm mana ye?
Mesti ramai yang menghampiri saya..
Dan menawarkan khidmat penghantaran ke Pusat Sakit Jiwa @ayuk


II
Hari ni hari kedua kita berpuasa. Alhamdulillah dah selamat satu hari :woooh:
Untuk semua orang di sekeliling saya, saya nak mintak maaf andai selama ni saya ada tersalah kata. Saya hanya manusia biasa yang amat suka sakitkan ati orang yang menyakiti saya :argh:

~ Saat ini, lagu Tiada Lagi nyanyian Amy Search terngiang² di telinga saya.. ~
Tiada lagi yang kuharapkan..
Tiada lagi yang kuimpikan..
Biar aku sendiri, tanpa dirimu..
Bersamaku..
:sigh:
Semalam..
Bantal saya basah lagi..

9 comments:

saya said...

asek bantal basah jerkk..hikss hikss basah sal pe lalink? air liur basi ke ahakss..
bila la tilam lak nk basal ekk??
::larikkkkkkkkkk::

Hajar said...

hahah, tumpang gelak jap :p

p/s tapi lagu amy search tuh mmg bermakna lah. :)

AnNessa said...

hampeh nko ni yan..
sekeh kang!!
namo kawan la :p


hahaha..
gelak supan² yer cik hajar..
kang kurus puasa awak :p

lagu tu mmg best..

yOnnA said...

hahha..
mmg kene anta pusat sakit jiwa pun kak..

kak,
y lately ni bantal asek basah je :(
takmo la cmtu..
u need to be strong,sis..
life must go on no matter what :)

AnNessa said...

yonna : huhuh.. mana laa akak taw. terlebih air mata sebab tu melimaph kuar. nway thanx sis.. i'll be strong. InsyaAllah bulan ramadhan ni akan memberi kekuatan utk akak..

Perindu said...

salam cik ann ;) hehe nak buat sepanduk camtu ke hehe leh tolong buat kan *winks* hehe

salam ramadhan selamat berpuasa selamat bertarawikh..

*nota*
basahkan mata mengingat DIA yang abadi lebih baik dari basahkan mata mengingat alam yang fana ;)

salam

AnNessa said...

salam che du..
thanx a lot for the note..
saya manusia biasa yang masih 'sesat'
ekekeke..

cintadalamhati said...

salam.. akak, jgn slalu sgt bsedih... x elok utk kesihatan diri.. huhuhu...

salam ramadhan...

AnNessa said...

salam deq..
mekasih.. ehehe.
kadang² kesedihan ni menyedarkan kita, hidup tak selalunya indah :D