Feb 11, 2008

Aiiyarkk!!

Penat!
Maw pengsan..
Tersangat laa banyaknya kerja yang ditimbunkan..
Macam maw runtuh meja opis saya..
Kalau runtuh pun rasanya lagi baik..
Boleh laa saya bercuti..
Bijik mata seakan maw tercabut merenung tiap satu data yang nak di key-in..
Nasib baik bukan angka yang perlu saya tenung..
Saya memang tabik la kat manusia² yang kerjanya bergelumang dengan angka² sepanjang hari..
Gagahnya mata mereka..
Tapi bukan saya..
Saya penat..
Rasanya perkataan penat tu belum cukup menggambarkan apa yang saya rasa skang ni..
Apa yea?
Kepala sudah maw ting tong!!
Malam ni saya maw tdo..
Lambatnya pukul 10 malam ni (^_^)
Ann - Dulu bila kurenung langit malam yang kelam tanpa bintang, aku masih bisa tersenyum..
Itu tandanya bintang berguguran kerana ada yang sedang sarat merinduiku..
Namun sekarang, kekelaman langit malam itu seperti satu petanda..
Sinar itu kian menghilang...

7 comments:

Hajar said...

adekah anda mawu belajar merenung angka?
mari kita renung angka bersama2 :p

ann-nessa said...

aiyarkk!!
takpelah kakak..
maceh bebanyak..
saya takmo pening :P
tapi kalo kira duit, ann memang pandai >:)

Anonymous said...

aku ari2 tgk pelan bangunan + peta dunia tak pening pong :p - saya -

ann-nessa said...

sebab ko memang orang senget ;p

ann-nessa said...
This comment has been removed by the author.
.....picky..... said...

hehehehe....

ann...klu sue..suke jerk kire duit...huhuuuh, yang lima angka orang kasi pong best...huhuh

ann-nessa said...

muahaha..
rasanya sumer orang suka kira duit la sayam :P