Apr 18, 2008

$&^((&^%#$%$E())(&&%%@%&^^*(*&$%$##$


Hari ni saya sakit..
Sakit hati..
Sakit jiwa..
Dan macam² lagi..
Kalaulah membunuh itu dibenarkan, pasti ramai yang menjadi mangsa saya hari ini..
Alangkah bagusnya..
Haih!!
Kenapa manusia² zaman skang ni ramai yang tak reti nak menghormati hak orang lain?
Kadang² kita tak mintak budi kita dibalas tapi sekurang²nya hargai apa yang kita dah buat.. Tolonglah jangan menjadi manusia yang bila ditolong, boleh diibaratkan bagai melepaskan anjing yang tersepit!
Arrghhhh!!!

~ AnNessa - Once upon a time I was falling in love, now I just falling apart... (T.T)

5 comments:

Anonymous said...

kalaulah sakit hati itu boleh diubati dengan panadol kan baik..aku rindu nak borak ngan ko..aku nak ngadu masalah ngan ko..tp takde masa....

AnNessa said...

kalau sakit ati leh diubati ngan panadol. kompem² laa abes panadol kat kedai tu aku borong.. huhuh. hate my life oso maa..

~n0n0i~ said...

huh..
dun hate ur life la kak.. :(
b'syukur le sbb dpt hidup di dunia yang penuh keindahan ni..(sbnrnya)

he~~
chin up.. and smile =)

AnNessa said...

:D
ntahlah..
bukan benci idup ni..
tapi..
hahah..
ayat sengal..
takpe..
i'm ok now :p

Anonymous said...

asyi citer cite je bila dbaca blog nih...
penuh dgn citer sedih...


ppsstt...tumpang lalu blog ni jap...
1st time nih...

pape pn, sabo..sabo...