Apr 14, 2008

Kena Tag Lagik!


Nana telah membalas dendam tag ke atas saya.. Ngeee~~ Meh kita layan!

@ Orang yang BAIK adalah..
~ yang selalu bedanjer saya eskrem. Ngeee~~ Taklah.. Orang yang baik adalah orang yang selalu ikhlas dlm setiap perbuatan dia.

@ SAHABAT selalunya..
~ Akan sentiasa di sisi saya. Saat saya nak marah, maw nanges ataw maw ketawa hepi²..

@ MenCINTAI adalah..
~ Kemaafan yang tiada berpenghujung..

@ Putus CINTA bila...
~ Ada yang ditinggalkan tanpa kerelaan hati (T_T)

@ DUIT buat saya tiba-tiba jadi...
~ Geram! Nape dunia skang makin materialistik? Huh!

@ Saya RINDU..
~ Kesengalan dia..

@ Cara saya menunjukkan KASIH SAYANG..
~ Sentiasa ada bersama dia, susah ataw senang.. Me sayang dia.

@ Bila saya DIKHIANATI...
~ I will never forget it. >:)

@ Saya pilih BUNGA apabila...
~ Bunga itu boleh dimakan seperti cekelat :D

@ Tiga orang yang saya ingin katakan I LOVE U setiap hari ialah...
~ Saya tak mempunyai ramai orang yang saya sayang hinggakan nak cari 3 dalam senarai pun susah..
1) Papa
2) Ma
3) Dia

@ Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
~ 1st time berjauhan dari keluarga sebab kena tinggal kat asrama.

@ Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
~ Saya kenal somebody yang pernah menghancurkan harapan saya. I wish saya tak pernah kenal dia..

@ Saya MENANGIS bila...
~ Rindu & maw marah..

@ CANTIK pada kacamata saya…
~ Subjektif!

@ Tak ada yang paling mengGEMBIRAkan saya melainkan...
~ Dapat menggembirakan orang yang saya sayang..

@ Jika saya boleh UBAH sesuatu, ia adalah...
~ Oleh kerana saya taw takleh ubah apa yang dah berlaku, takde guna bgtaw. :D

@ Jika SENYUMAN tidak boleh dihentikan, saya akan…
~ Lenguh laa rahang saya..
@ Tiga orang INSAN paling penting dalam hidup saya...
~ Saya
~ Certain² people dalam keluarga saya
~ Dia

@ Jika saya ada RM 1 JUTA, saya akan berikan kepada...(selain 3 orang di atas)...
~ Kali ini saya nak jadik selfish.. Saya akan bg 3/4 bahagian kat jabatan kebajikan masyarakat, yang lain saya akan bagi pada Cik Asmahan yang paling saya sayang. Lalalala >:)

@ Jika kamu ingin BERJAYA, maka kamu mesti….
~ Usaha + doa bebanyak.

@ Warna yang memberi saya INSPIRASI...
~ Hitam + puteh + pepel + oren

@ Duit bukan segala-galanya, TETAPI…
~ Saya tetap perlukan duet. Maw jadik Mr. Crab laa gamaknya..

@ Saat paling MENYENTUH PERASAAN pernah saya lalui adalah…
~ Bila orang yang saya sayang pun sayangkan saya..

@ Saya akan TERSENYUM PANJANG bila…
~ Dia sms saat saya ingat kat dia

@ Dan..bila saya GEMBIRA, saya…
~ senyum. Hari akan terasa lebih indah dari biasa.

@ Jika saya tak dapat CINTA si dia, maka saya…
~ tahu dia tak tercipta untuk saya..

@ Perkara yang paling INDAH telah saya lakukan SEMALAM adalah…
~ Semalam saya seharian bertekak dengan dia. Haih! Tiada keindahan.

@ Jika saya boleh menulis sebuah buku, TAJUKnya adalah…
~ Takdir Cinta

@ Sebelum saya PERGI buat SELAMA-SELAMANYA..saya ingin..
~ 1) Saya nak mintak ampun maaf dengan ma+papa saya, dengan insan² sekeliling saya.
2) Bagitaw dia, saya sangat sayangkan dia dan saya nak mintak maaf andai kehadiran saya di sisinya selama ni banyak menyusahkan hati dan hidupnya..
3) mencukupkan segala amalan yang compang-camping selama ni..

@ Saat melakukan semua 30 SOALAN ini, saya rasa…
~ Sengal. Dok pk bila laa maw abis soklan ni.. :p

Maw pass pada :
~ IN

Itu sahaja. Hikhik. Saya budak baekk!

2 comments:

Perindu said...

isk isk budak ann ni :P suruh orang gath dia tak da tang :P majuk ah camni tak mahu pergi lagi huhuhu

Cik Ann said...

aiyarkkk du..
ampun!!
huhuh..
ada hal laa memang takleh dielakkan. jiwa saya sangat laa kaco :((