Apr 8, 2008

Handphone Punya Hal..


Itu gambar handphone..
Yer handphone saya yang membuat tunjuk perasaan semalam..
Sampai hati dia wat saya macam ni..
Dia merosakkan dirinya..
Membuatkan poket saya yang dah sedia nipis ni maken rabak..
Huh!
Tersangatlah menyakitkan hati..
Macam menggigil jer tangan masa nak bayar kos membaik pulih enpon tu..
Takde la banyak nau nak kena bayar tapi dengan keadaan kewangan yang mencekik leher ni, saya terasa tersangatlah sakit jiwa!
Bila dah siap bayau, saya menggodek enpon ni dlm kereta..
Wah.. satu lagi kejutan untuk saya.
Hilang!
Semua hilang.. Gambar, video, lagu, themes..
Huhuhu. Macam mana saya tak terfikir yang kalo dah jadik kes macam ni, kemungkinan besau enpon kena format balik.
Haih! Cakap banyak pun tak guna. Yang penting memang semuanya dah hilang..
Untuk enpon kesayangan aku ni, tolonglah jangan buat hal lagi.
Rasa macam nak cekik diri sendiri jer skang ni.

Ann - Alangkah bagusnya kalau idup kita ni pun leh diformat macam tu. Ngeee~~

2 comments:

Anonymous said...

lawa henpon leh pinjam...

Anonymous said...

lawa henpon leh pinjam...