Jul 31, 2008

:hi: Haha!! Hepi saya ari ni sebab berjaya meng'install' ikon² comei ni kat blog saya. Mekasih utk blog cik choki yang banyak membantu.. @nggaya

Ini kisah semalam..
Balik dari keje, saya terus mandi. Perkara yang amat jarang saya lakukan.. Haha! Malas ok.. Selalunya saya lepak dulu, layan anak buah dulu, usik² dia sampai dia nangis @setan Tapi semalam tabiat saya berlainan sedikit. Mungkin kesan dari stress yang saya hadapi.. Selesai mandi saya terus ke dapo. Kuarkan ayam, cuci ayam² tu dan mula memasak. Walaupun hanya menggoreng ayam, itu mmg janggal bg saya sebab saya ni mmg laaa 'rajin' kat umah.. :woooh:Sambil² tunggu ayam + nasi masak, saya kutip all the dishes dan membasuh semuanya.. Rajin kan? Huhu.. Mak saya jenguk ke dapo dan ini yang dia cakap...

:okay:"wah tolong basuh pinggan.. Terima kasih.."
Huhu.. Ini buat saya terharu. Saya terasa dihargai. Mungkin ucapan terima kasih tu bg orang lain dah biasa tapi bg saya, teramatlah mem'bunga²'kan hati saya :inlove:.. Lepas masak, panggil adik² + ma + papa saya makan. Hepi tgk diorang makan. Hepi jugak bila tgk ma saya makan tanpa dia dok dapo. Agaknya apa perasaannya org makan apa yg kita susah payah nak masak yer? Mesti puas ati @gatauKan? Kan? Kan? Pasni kalo saya ada masa, saya nak masak kat umah.. Saya mmg suka memasak tapi saya malas :err:*alasan*

*Nota saya..
- Saya adalah orang yang terlalu susah untuk memaafkan. Selalunya saya akan buat tak tahu jer atas apa yang orang lain buat pada saya. Tapi buat² tak tahu tak semestinya saya maafkan + lupakan semua tu.. Jadi andai satu masa nnt saya marah :puteh_9: terima la nasib masing² yer :mBom:

~ End ~

No comments: