Jul 18, 2008

Hari Jumaat...



Pagi tadi masa nak datang kerja, banyak yg saya nak coretkan kat cni. Tapi bila ngadap, idea semua dah ilang.
Diringkaskan..
Ari ni idung saya berdarah 2 kali..
Sempat kotorkan kertas bos saya dengan darah tu..
Ngeh ngeh ngeh..
Dan sempat jugak guna sapu tangan dia..
Sori yer bos kalo sapu tangan tu mahal :D
Perut saya masih terasa sengal² akibat dr diarrhoea yg saya hidapi sejak 3 hari yg lalu tapi Alhamdulillah semakin pulih..
Tapi selera makan saya masih lagi mati..
Hanya berselera utk makan asam jer.
Yang laen tolak tepi..
Oppss!! Jgn pk bukan² yer. Tak baek utk kesihatan mental :p
Tekak saya saket..
Mungkin kalo tak kena gaya, saya demam ujung minggu ni..
Haih!!
This is just NOT my day..
And a lil' bit stress ngan masalah kat umah saya..
Mempengaruhi perhubungan saya dan dia..
Bila ada perbualan, pasti diselangi bunga² 'indah' pergaduhan..
Mungkin tidak bg dia tapi bg saya, itu sudah menuju ke arah satu perdebatan..
Haha!!
Hate this actually..
Setiap orang punya kekuatan jiwa yg berbeza dan tidak adil utk membandingkan sesiapa sahaja..
Hidup memasing juga tak sama..
Seperti jua nasib setiap insan..

Ann - Adakah destinasi kita jua ada bezanya?
Pelayaran ini serasanya seperti sudah semakin hilang kemanisannya..

No comments: