Jul 25, 2008

Kakak Punya Kerja..

Ini tag dari kakak.. Maw tambah utang yer kak? >:)

1. nama-nama timangan oleh org tersayang
- ann - nama panggilan kawan² skang ni. Kawan² baru la maknanya..
- angosh - nama panggilan kat skola menengah dan zaman² kolej dulu. diberi oleh seorang kakak yg masih saya ingat sampai skang. Kak sophie.. Mekasih kak :p
- angah - nama panggilan kat umah..
- adik - Dia yang panggil saya dengan nama ni. ai laik it :x

2. anda seorang yang...
- panas baran - cepat sangat mengamuk. org² yg terdekat dengan saya dah masak ngan pangai tak baper elok saya ni.. tapi cepat sejuk.
- cepat merajuk - pepandai laa nak pujuk yer. tapi saya cepat jer pulih dari 'ketidaksedaran' saya tu..
- suka pendam sendiri².. last² bila dah tak tahan, saya akan meraung sorang² dalam bilik. waktu terbaik nak meraung adalah masa nak tdo :D
- bila dah sayang seseorang, i'm willing to 'terluka' even setiap hari. jgn tiru yer, tak baek utk kesihatan mental :(

3. insan teristimewa. describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.
- sebab dia adalah dia. hanya dia yang mampu membuatkan saya menangis hampir setiap malam. hate that!!

4. makanan favourite anda
- eskrem vanilla
- cekelat van houten
- asam pedas patin
- semua masakan mak saya :D

5. favourite kaler
- hitam
- puteh
- pepel
- oren ( some says i look nice in this colour :D )

6. favourite song
- takde yang spesifik gak. depends on my mood. tapi prefer yang tak sakitkan telinga.

7. sikap yg membuatkan anda stress
- paksa saya buat keje yang saya tak suka
- banyak cakap ( saat saya inginkan ruang saya sendiri )
- banyak tanya *take it as a note*
- bossy *org ini harus ditendang!!*

8. 3 benda yg mesti ada dalam handbag anda
- enpon
- ubat saya
- beg duit ( kdg² takde duit gak ni :p )
- losyen tangan saya

9. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
- lately saya terlalu kerap menangis.. *remember, what goes around comes around.*

10. tag 5 rakan anda
- archiq
- chii
- dek noi
- lalink yan >:)
- mawar ( dah takde pilihan la dik :p )

*nota saya untuk kakak..
- mekasih sebab bagi saya tag ni. at least saya ada benda laen nak diapdet selaen dr citer sengal saya tu. bila maw jumpa yer :p utang eskrem saya tu jgn lupa.. ngee ~~

No comments: